Konceptno vozilo Dacia Spring: električna revolucija znamke Dacia
Dacia Spring nakazuje prihodnji povsem električno gnan avtomobil z najbolj dosegljivo ceno v Evropi. Prvi majhen mestni avtomobil znamke Dacia s štirimi polnovrednimi sedeži. Idealna ponudba za nove storitve mobilnosti in za individualne kupce.

Boulogne-Billancourt, 3. marec 2020 – Dacia, zvesta vlogi »spodbujevalca sprememb«, začenja novo obdobje v svoji zgodovini s predstavitvijo konceptnega vozila Dacia Spring, ki nakazuje prvi povsem električno gnani serijski model te znamke. S konceptnim vozilom Dacia Spring se začenja cenovno dosegljiva električna revolucija!
V minulih petnajstih letih je Dacia temeljito pretresla avtomobilski trg, predvsem z modeloma Logan (v segmentu novih avtomobilov) in Duster (v segmentu športnih terencev). Znamka se je razvijala v koraku s časom in prilagajala potrebam uporabnikov, ob tem pa ves čas ostala zvesta svojim temeljnim vrednotam: ponujati enostavna, moderna in zanesljiva vozila po zmerni ceni. Ta resnična zgodba o uspehu je osvojila 6,5 milijona kupcev in se z modeli Logan, Sandero in Duster uveljavila kot vodilna znamka v Evropi po prodaji fizičnim osebam.
Nova rEVolucija znamke Dacia
Električna Dacia Spring je skladna z videnjem Skupine Renault, kako poskrbeti za ponudbo dosegljive trajnostne mobilnosti za vse, ob tem pa spoštuje tudi vrednote in filozofijo znamke Dacia. Nakazuje povsem električno gnan prostoren mali mestni avtomobil za štiri osebe, ki bo kar največjemu številu ljudi omogočil dostop do enostavne trajnostne mobilnosti. Mestni avtomobil s petimi vrati, ki v duhu časa združuje enostavnost in dosegljivost.
Lahka in kompaktna serijska Dacia Spring bo imela doseg okrog 200 kilometrov po WLTP in bo vsestransko uporabna za sproščene mestne in primestne vožnje. Naprodaj bo leta 2021.
Za uspešno izvedbo te revolucije se Dacia naslanja na deset let izkušenj Skupine Renault, ki je pionir in vodilni ponudnik električne mobilnosti.

Električen mestni avtomobil, ki spreminja stare navade
Karoserija pastelne mišje sive barve, obogatena s kančki mat fluorescentno oranžne barve, z elementi z grobo površino (obrobe blatnikov, strešna nosilca, letvi na spodnjem delu vrat), večjo oddaljenostjo od tal, zaščitnima oblogama pod odbijačema spredaj in zadaj: takšna je Dacia Spring, konceptno vozilo električnega mestnega avtomobila, ki s svojo vznemirljivostjo spreminja stare navade. S poudarjenim videzom športnega terenca in majhnimi zunanjimi merami je idealen avtomobil za vsakdanjo rabo ob zajamčeni umirjenosti duha.
Posebna skrb je bila posvečena svetlobnim telesom. Spredaj sta žarometa z izključno svetilnimi diodami razdeljena v dva dela: v vodoravno črto na zgornjem delu in štiri grafične elemente, vgrajene v odbijač. Zadaj štiri luči, prav tako izključno s svetilnimi diodami, tvorijo dvojni Y. Te luči napovedujejo prihodnjo svetlobno istovetnost modelov znamke Dacia.
Nov svetlobni pečat, naguban pokrov motorja in posebno oblikovana polna maska tvorijo prednji del konceptnega vozila Dacia Spring, ki izraža živahnost in čvrstost.

Dvojna prihodnost na trgu
Dacia Spring s povsem električnim pogonom in vsakodnevni rabi prilagojenim akumulatorjem zadovoljuje potrebe mobilnosti v mestnem in primestnem okolju. Ta čvrst mestni avtomobil posamičnim kupcem in podjetjem ponuja vse prednosti električnih vozil: lahkotno vožnjo, tiho delovanje brez tresljajev, nobenih izpustov med vožnjo itn. Poleg tega ga je zelo enostavno polniti in terja le malo vzdrževanja.
Dacia Spring tako predstavlja idealno rešitev za nove storitve mobilnosti, kot so avtoparki za souporabo vozil. Serijska izvedenka bo zato ponujena tudi v tem segmentu trga, v katerem je Skupina Renault danes udeležena z največjim številom električnih vozil za souporabo v Evropi (7.800 primerkov modelov ZOE, Kangoo Z.E. in Twizy).
O znamki Dacia
Dacia je znamka Skupine Renault, ki je navzoča v 44 državah, zlasti v Evropi in Sredozemlju. Ustanovljena je bila leta 1968 v Romuniji, kasneje pa jo je kupila Skupina Renault in jo leta 2004 prenovila z uvedbo modela Logan. Dacia ponuja vozila z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno. Zahvaljujoč svojim značilnim modelom – Logan, Sandero in Duster – je znamka dosegla živahen prodajni razmah. V letu 2019 je Dacia dosegla nov rekord z letno prodajo 737.000 vozil in skupno število svojih kupcev povečala na skoraj 6,5 milijona.
